爲甚麼派得一粒糖?

如果你去年收入100萬,但支出是70萬,那你帳面上是有30萬盈餘。

於是你的太太/先生向你打主意,要求買個非常不便宜的Birkin手袋,(最平都要七皮嘢),先生就話想換車,你會點做?

再打開個excel, 睇下自己財政狀況,原來多年來向外借了幾千萬 (發了些債券給朋友),另外有些外國親戚朋友存了幾千萬存款於你的銀行用來投資或收息,咦但你發現唔覺意使了部份。計計埋埋可能有幾千萬將來要物歸原主,手上30萬盈餘,最多使少少,無論如何都要些錢旁身, 還下利息都好。萬一班外國親有手緊來拿回本金,都不知怎算。

香港總外債跟據最新數據,仍然排名世界18左右,金額已達至七萬多億。六百幾億盈餘,一個浪就冇晒。

詳見香港對外債務於世界排名17? 一文。

你係曾俊華,你會派幾多?可憐呢個中產財爺,冇計冇錢又冇料,上面唔掂,其他黨羽更大劑,唯有見步行步。




source: http://www.statistics.gov.hk/pub/B10400042012QQ03C0100.pdf

Comments

  1. kidthief7/3/13 22:25

    你唔講我都唔記得有依樣野
    有野想請教...
    總外債七萬多億,六百幾億盈餘,咁香港資產點計?
    定唔洗計因為到時香港資產唔直錢?或convert去新debt currency會縮水好多但欠債不變或無縮咁多水?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts